torstai 26. huhtikuuta 2012

"Kaikkien matka päättyy aikanaan.." Olisitpa vielä ollut osa mun matkaa ♥

Eilen mun isä kävi kylässä. Tuli tohon eteiseen vähän vaisun olosena ja ihmettelin mikäs nyt on hätänä..

"Mulla on huonoja uutisia .. Tiituspohjan mummi kuoli viime yönä..."


Meni siinä hetki tajuta, että mitä isä oikeesti sano. En voinu uskoa sitä! Iskä ojenti kädet ja halas mua tiukasti, siinä vaiheessa se iski .. Mummi on poissa.. se vahva ja rohkee ihminen, mulle todella tärkeä ihminen, on poissa, eikä tuu enää takasin. Itkee tihrustin siinä isän takkia vasten ja oltiin ihan hiljaa, kumpikaan ei puhunu sanaakaan.


"Mummi oli sairas.. Se nukahti eilen illalla eikä aamulla enää herännyt.. Kaikkien matka päättyy aikanaan, nyt oli mummin aika mennä..."

Jään kaipaamaan mummia todella paljon! Enkä pysty kuvittelemaan ettei hän koskaan tuu takasin. 
Mummi tykkäsi itämaisesta tanssista ja vaikka olikin eläkkeellä, kävi hän silti opettamassa joitakin tanssiryhmiä. Mummi jaksoi aina eteenpäin ja kyseli kuulumisia ja piristi (: Parhaiten mummista jäi mieleen sen nauru & se aina toi hymyn omalle naamalle ♥

Mutta nyt mummi vahtii meitä pilven reunalta. Muistan sut aina! Rakastan sua ♥



R.I.P Mummi
Johanna Kurkela - Prinsessalle



2 kommenttia:

  1. Toi on niin mieletön biisi, että meinas tulla myötätunnosta tippa linssiin, vaikken oikein sua tai mummiasi tuntenut. Pisti taas miettimään mitä tapahtuu niille kaikille hurjille tarinoille evakkomatkoista ja sota-ajasta, kun mun mummo ei enää ole niitä kertomassa. Voimia sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Itekin pidän tästä biisistä ja mummin muistolle sopii hyvin (:

      Poista