tiistai 24. huhtikuuta 2012

I wanna dance again ~

Jennifer Lopez ft. Pitbull - Dance again

Tämä on soinut koko päivän mun päässä :D Siitä asti kun aamulla kuuntelin radiota polkiessani kouluun. Tavaksi on siis tullut kuunnella koulumatka musiikkia, kuten varmasti monella muullakin. Nyt olen toisaalta ruvennut kuuntelemaan radiota, koska pidän MP3 soitinta aina povitaskussa takkini sisällä ja jos kohdalle sattuu jokin biisi jota ei juuri silloin jaksaisi kuunnella ja tekee mieli skipata se, niin ala siinä pyöräillessä sitten sitä vaihtamaan xD Joten siksi päädyin radioon :D Ei sieltäkään aina tule sellaista musiikkia josta pitää, mutta sieltä tulee musiikin lisäksi kaikkea muuta mukavaa mitä ne radiojuontajat keksivätkään puhella :D On se varmaan vastaantulijoille hauska kattoo kun minä virnuilen itekseni ohitse mennessä :----D 


Mutta tästä päivästä lisää. Aamulla oli ihana nukkua vähän pidempään kun tavallista sillä koulu alko vasta 10. Ahh 9h yöunet ♥ Namm! Kerkesin kerrankin syömään kunnolla aamupalan (yleensä aamulla pikaisesti katson mahtaako jääkaapissa olla mitään, jonka jälkeen pikapika kouluun) mutta ei tänään! Tänään minä tein itselleni tuhdin voileivän, salaatin - juuston - leipämakkaran ja kurkun kera. Mmmmmm ♥ Ihana oli kerrankin lähteä täydellä vatsalla kouluun :D Ei tarvinnut nälässä odottaa, että kello löisi 11.45
Aamu alkoi siis 2h kemialla, jolloin meillä oli myös pieni testi viime tunnin asioista. Hyvin näytin muistavan nuo alkuaineiden merkit ja kuinka dinatriumtreoksidi kirjoitetaan :D Kemian jälkeen oli 2h ruotsia, jossa muisteltiin miten kuukaudet ja numerot kirjoitetaan. Ei ollutkaan niin epätoivoinen fiilis enään, kun huomasin että osa ihmisistä (tytöistä) oli huonompia kuin minä XD Joten oli jonkinlainen voittajafiilis tunnin aikana :D
Ruotsin jälkeen oli se kauan kaivattu ruokatauko & tänään oli ruokana nuudeliwokkia! Nam ♥ :D Tykkäsin todella paljon. Salaattina oli vihreäsalaatti + lohta siellä seassa ja täytyy sanoa, että hyvää oli x)
Kaikki tuon koulun ruoka tehdään siis itse :D Siis opiskelijat, jotka ovat topissa (= työssäoppimassa) siellä, tietenkin opettajien ohjauksella & avustuksella. Joten täytyy sanoa, että ruoka onnistui tänään todella hyvin (Y) Ruoan jälkeen minulla loppui koulu, kun taas muilla jatkui äidinkielellä. Minä siis käyn vaan kemian, fysiikan, ruotsin & liikunnan tunnit koulussa, koska muita kursseja kävin jo Kotkassa opiskellessani (thank god että kävin siellä lukion kursseja :D) koska muuten minulla olisi sama aikataulu kuin muillakin. Nyt on hieman löysempi meno kun ei ole samoja tunteja muiden kanssa. Opo ennen joulua minulle selitti miten minä tästä hyödyn ja ilmeisesti minä sitten valmistun muita aikaisemmin o: wonderful!
Mutta olisihan se ihan kiva seisoa valmistujaisissa muiden kanssa, mutta se nähdään sitten kahden vuoden päästä ~


Tänään en ole paljoa puuhannut, olen vaan yrittäny olla rauhassa kun tuntuu vähän että kipeäksi olisi tulossa. Mulla on kyllä ollut pientä flunssaa tässä muutaman viikon mutta ihan kunnon taudiksi se ei oo poikinut, onneksi. Teetä on tullut juotua taas monta kuppia :D Meinaa nuo korvatkin olla kipeät ja kaikkein vähiten haluaisin sitä korvatulehdusta!! Nej tack!
Täytyy toivoa, että edes huomisen saisi olla vielä kunnossa kun ollaan luokan kanssa menossa noita Taitaja 2012 SM-kisoja seuraamaan Paviljonkiin :)
Pitää varata kamera ja ylimääräinen kassi mukaan, noista tapahtumista kun saa aina niitä esitteitä ja muuta krääsää niin paljon mukaan niin ei tarvitse tuohon pieneen laukkuun tunkea :D I'm smart right? xD Siellä tulee vetämään myös live showta NRJn Aamupojat: Anssi & Renne \o/ Jippii! Ja tietty iltapäiväjuontaja Tuija Pehkonen \o Asiaa! :D


Huomenna olisi myös tarkoitus käydä Tokmannissa. Tänään mainoslehdessä huomasin pyykinpesuaineen 2kpl 5€:lla xD Yksi olisi 3.95€ mutta tuossa säästään euron jos toisenkin c: Sitä paitsi minulla pesuaine on loppu, joten tulee tarpeeseen :D


Nyt on jo 5 kupillinen teetä menossa ja minua alkaa väsyttämään jo sen verran, että taidan lopettaa tähän. Huomenna toivottavasti saatte kuvamateriaalia ja kerron mitä siellä Paviljongissa oikein tapahtui (8


Siihen asti ~



1 kommentti: