maanantai 14. toukokuuta 2012

Hyvä mielen haaste!

Eräs nettituttu haastoi minut tälläiseen tehtävään, missä pitäisi listata 10 ilonaihetta elämässäni (: 
Aloitetaan sitten ~




Perhe
Pidän omasta perheestäni enemmän kuin voin ikinä kuvailla. Pidän paljon siitä kuinka voimme jutella toisillemme kaikista asioista & pidän varsinkin siitä kun voin kysyä neuvoa ja apua mihin tahansa pulmaan mitä tielle sattuu ♥



Kaverit
Nuo rakkaat ystävät, jotka ovat tukena kun heitä tarvitsee ♥ Auttavat samalla tavalla kuin perhe ja heille voi puhua mistä tahansa. On todella läheisiä kavereita ja niitä joiden kanssa tahtoisi nähdä useammin! Mutta en pystyisi kuvittelemaan elämää ilman heitä (:




Oma asunto
Täytyy kyllä tämäkin listata tähän! Olin oikeasti todella onnekas kun pääsin nykyiseen kämppääni (: Ennen tätä asustelin kimppakämpässä, joka aluksi sekin tuntui taivaalliselta "jee, asun yksin" mutta eihän siinä sitä omaa rauhaa kunnolla ollut. Kiitän vielä isääni siitä kun hän minulle tämän asunnon bongasi & tämä sopii minulle täydellisesti! Vuokraisäntä ja -emäntä ovat myös mitä mukavimmat ja tämä kämppä on myös rauhallisella & hyvällä paikalla!


Hevoset & ratsastus
Vaikka tämä harrastus on jäänyt vähäksi aikaa tauolle, ovat hevoset silti lähellä sydäntäni. Aina minä niitä ihastelen kun auton ikkunasta näkee kesälaitumella hevosia ♥ Ratsastusta olen harrastanut n. 9-vuotiaasta asti, joten kokemusta on karttunut (:


Skootteri (Gilera Runner PJ 50)
Hih :D Tämäkin on laitettava, koska tämä mahdollistaa kulkuni kavereille ja muihin paikkoihin paljon helpommin ja nopeammin kuin pyörällä (:


Lemmikit
Vaikka minulla lemmikkiä ei ole ollut pariin vuoteen, ovat nuo edelliset vielä tuoreessa muistissa ainiaan ♥ Olen omistanut 3 hamsteria yhteensä :3 Eversti (uros, syyrialainen), Maisa (naaras, syyrialainen) & Pikku Myy (naaras, syyrialainen) .. nuo kolme pientä karvapalleroa ovat koskettaneet sydäntäni ja jokainen oli omanlaisensa persoona ♥ Everstistä ei valitettavasti ole kuvia mutta Myystä ja Maisasta löytyy (:

Maisa

Pikku Myy

Anime & Manga
Kyllä! Minut aina hyvälle tuulelle saa kun pystyn katsomaan jakson anime tai ostamaan uuden mangakirjan ♥ :D Tykkään todella paljon kaikesta Japaniin liittyvästä, varsinkin japaninkielestä. Minulle onkin "pinttynyt" sellainen tapa sanoa muutama sana Japania aina puheeseeni c(: Outo juttu, sillä en osaa kovinkaan sitä kirjoittaa mutta "liiallisesta" animen katsomisesta on minulle jäänyt erilaisia sanoja/lauseita mieleeni :D Ehkä pieni addiktio tästäkin on syntynyt, nimittäin suunnilleen joka päivä minun on päästävä katsomaan yksi jos toinenkin jakso animea! \o/


Musiikki
Musiikki kuuluu myös niihin asioihin jotka ovat lähellä sydäntä ♥ En voisi elää ilman tätäkään XD Edellisestä aiheesta liittyen, pidän erilaisten animetunnareiden kuuntelemisesta :D Minusta ne ovat niin persoonallisia ja sellaisia, joista tulee sellainen "Minä pystyn tähän" -fiilis!
Tietty kuuntelen sitä "normaalia" musiikkia myös. Ja radiota tulee kuunneltua miltei joka päivä (NRJ) :D Aina sitä tulee autossakin vaihdettua mikä tahansa muu kanava takaisin NRJlle ja popittaa täysillä hyvän kappaleen kohdalle osuessa (:




Valokuvaus
Omistan oman järjestelmäkameran Nikon D60 mutta en valitettavasti muita objektiiveja kuin tuon perus 18-55mm ): Unelma olisi joskus hankkia 70-300mm, mutta täytyy ensin kerätä rahaa sen ostamiseen :D
Mikään parhain kuvaaja en ole, enkä ole kovin aktiivisesti sitä harrastanut mutta kesällä toivottavasti (jos kelit sallivat) tulisi sitten enemmän kuvattua (: Ja kerätä niitä muistoja samalla ♥

Olispa munki kamera noin siisti ♥ :D



Lomat & kesäsää
Tuolta tuo kesäloma jo nopeaa saapuu ja sen mukana myös ihanat (toivottavasti xD) kesäkelit, jolloin ei enää tarvi pukeutua paksuun toppatakkiin ja saa ilman huolia laittaa t-paidan ja shortsit päälle (:
Kesällä tulee olemaan kaikenlaista ohjelmaa, joita olen odottanut jo pitkään ~ ♥



Siinä ne sitten olikin :D Minun top 10 ilonaihetta (:
Haastan seuraavat blogit tekemään saman:

• Nora
• Krisu

Have fun! :D

Ei muuta tällä kertaa (:


Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti